úterý 31. srpna 2004

Žižka zrušen !!!!

Dvě oči se občas hoděj ;)
Tak jsem včera absolvovala kontrolu nového vylepšeného očíčka a ukázalo se, že vlastně už vidím, jen to ještě nevím ;) Na dálku to opravený oko vidí skvěle, jenže dominantní je to druhý, takže nový očíčko moc nepoužívám. Na počítač to ještě není dokonalý, ale rozhodně už to není šedá mlha. Na blízko je to OK. Jen jsem včera paní doktorku rozesmála. Coby typický krátkozrakec jsem si to čtení na blízko dala opravdu na blízko, jak jsem zvyklá, když čtu bez brejlí. Prostě jsem jela nosem po papíře a tvrdila jsem jí, že to nepřečtu. "Ale vy už nejste krátkozraká, to si to musíte dát dál ", cukalo jí v koutku. A já v ten moment zjistila, že na blízko vidím ouplně v pohodě. Hurá hurá hurá. Jen nevím, jestli jsem ochotná totéž postoupit i s druhým okem ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat