úterý 17. srpna 2004

Medvědi

Haribo macht kinder froh ;)
"Bobe, myslíš, že mají nějaký zájem na tom, abysme to neochutnali?" Na čerpačce neměli medvídky, tak jsem dostala nějaký kyselý hady od Starburstu..... Nešly otevřít. Vůbec. Trhala jsem, kousala jsem, vyvíjela maximální úsilí. Nic. Nakonec jem se zapřela, ozvala se rána a bylo otevřeno - všude krystalky cukru a kyseliny citronový, všude spousta hadů (teda kromě pytlíku, tam zbyl jeden) a já v šoku.... Tu radost, že to neochutnám, jim neudělám..... pěkně jsem je sesbírala z podsedačky, ofoukala z nich špínu a za trest jsme je sežrali. Všechny.......

3 komentáře:

  1. ... atentat v podobe gumovych zizal ?

    OdpovědětVymazat
  2. jo, přesně tak - atentát to byl ;) Na moje nervy ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dostali, co si zasloužili. Hadi!

    OdpovědětVymazat