čtvrtek 5. srpna 2004

Ušetřím dvě minuty !!!!!

My, mýt, mydlit, omyvatel, myt ....tak tohle se mi včera honilo hlavou
To ten den dneska začíná....zapomněla jsem doma mobila, ale naštěstí jsem jela autíkem a přišla jsem na to kousek od baráku, takže jsem se vrátila. Normoš bych ho nechala bejt, ale čekáme podlaháře, takže telefon je nezbytnost. Při návratu jsem zjistila, že moje nejhorší očekávání se vyplnilo - z naší nefrekventované sídlištní čtyřproudovky se stala ucpaná dvouproudovka :-( Holt za pokrok se platí. Ještě jsem zjistila, že zastávku mám o 50 m blíž domovu a druhou asi o 100m blíž k dálnici, kde ráno hupám do taxíka směr rachota. Ušetřím celých 150 m !!!! To by mohly bejt i dvě minuty :-) Do třetice jsem si málem rozbila hubu v práci na schodech. Tak doufám, že už by to mohlo stačit a nikde na mě nic nespadne. A to byl včerejšek takový krásný a úspěšný den: strhala jsem lino, odvezla ho i s kobercema do sběrnýho dvora, vymyslela čtyři možný večeře pro Boba ( u mě je tohle neuvěřitelné, většinou mě napadá jen rejže s kečupem, ale o tom Bob nechce ani slyšet. Nevíte někdo proč?) Nakonec jsem umyla podlahu v našich nových pokojích a celou dobu se mi honila hlavou konina: mýt, mydlit, omyvatel, myt..... a já zjistila, že jak stárnu, tak zapomínám a blbnu. Za a bych asi už nedala dohromady ty správný vyjmenovaný slova po M a za b jsem si jednu chvíli myslela, že v mydlit se píše měkký i. Asi mi přišlo, že něco tak něžného jako mydlinky nemůže být s ypsilon :-) A pak se stala ještě jedna, naprosto úžasná věc, ale tu napíšu zvlášť, protože si to zasluhuje samostatný příspěvek ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat