středa 25. srpna 2004

Konec dobrý.....

dá se naakumulovat do těla teplo? dneska to budu potřebovat
Večer jdeme do divadla. Teda spíš na divadlo. Na hrad. Už jsem viděla spoustu čekspírů, pár jsem jich i četla, některé jsem viděla i jako operu a balet (Ó Romeo, proč jen jsi Romeo - to se tancuje fakt moc pěkně ;))))) ale Konec dobrý, všechno dobré potkám poprvé. A soubor divadla F.X.Šaldy jsem taky ještě nepotkala (teda, možná hostovali ve Staváčku, ale rozhodně mi neutkvěli v paměti). Tak jsem zvědavá. Jen doufám, že nezmoknem. Zima mi nevadí, páč jsem vytáhla svůj nový teplý rolák a starou manšestrovou bundu, ale pláštěnku jsem najít nemohla. Furt ještě doma není všechno tam, kde má být ;)))) Zítra budu referovat, jestli teda pochopím děj, oni ty Shakespearovské komedie bývají dost zapeklitý :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat