pátek 20. srpna 2004

Malý kvíz

aneb domysli si sám. Po ránu je třeba trénovat mozkové závity
Ráno jsem koukla z okna. Hned jsem zapla televizi, abych se dověděla, jestli tak bude i zítra. Ještě jsem stihla sportovní zprávy: "Naše bíčvolejbalistky se včera utkaly s američankami o lepší postupovou pozici ze skupiny." Fajn, včera jsme na ten zápas nekoukali, aspoň zjistím, kdo vyhrál. "Mistryně světa zvítězily 2:0 a postupují z první pozice." Bum. A vím to, co před zprávama. Buď vyhrály naše nebo američanky :-) Matně tuším, že naše i američanky se pohybují na špici, ale kdo je mistr světa mi řekl až Bob..... "Pechanová se nekvalifikovala do finále na 800 VZ, skončila devatenáctá, stejně jako Pivoňková v rozplavbách na 200 Z. Náš Pecháček svoji rozplavbu na 100 M vyhrál, ale do semifinále nepostoupil vinou horšího času." Ták, poznáte někdo z této zprávy, jak sončil Pecháček? Teda krom toho, že byl hůř jak šestnáctý? Já teda ne. Takže hupky dupky, jdu si to najít někde písemně..... Jo, počasí hlásili jen na dnešek, takže stejně vím prd :-))))

2 komentáře:

  1. máš tam spoustu pravopisných chyb, polepši se, jinak to nebudu číst, Tvůj Bob

    OdpovědětVymazat
  2. No dobrá, tak jsi je opravila :-)

    OdpovědětVymazat