pondělí 16. srpna 2004

Nanovo

ničemu nerozumím, nic nechápu, chci spát a dejte mi pokoj
Uf, krásný víkend za námi, hnusný týden před námi.... Mám fakt báječné vyhlídky - v práci to vypadá, že budu muset pracovat a doma to vypadá, že budu muset pracovat. Doma došlo na nejhorší - budu muset narvat všechny knihy do těch krásných vitrín a regálů, které Bob tak nádherně sestavil. V duchu pořád řeším, jestli skleněné poličky udrží nápor knih a jestli mám dát knížky ve staré krásné vazbě nahoru nebo doprostřed ;) Jestli se mi všech třicet Agát vejde do jedný řady a jestli mám vystavovat Palackého Dějiny národa Českého. Taky řeším, kdo mi na poštu poslal doporučený balík...tipuju to na dárek od Aquilly, ale nemůžu si vůbec vzpomenout, kdy jsem jim posílala obálku s těma nablblejma bodama. A jak na potvoru nemůžu najít papírek z pošty, že si to mám vyzvednout, takže minimálně do zítra budu trpět zvědavostí ;) Radši si jdu v duchu ještě chvíli vybavoat krásný víkend strávený s Bobovýma rodičema a hlavně s jeho úžasným panem Psem ;) Jo, náš malý bullmastif je čím dál milejší, mazlivější a kupodivu i poslušnější ;)

1 komentář:

  1. mila rybo. jelikoz sem se doslechl,ze mas rada vodu, taxem ti poslal balicek mojich nejoblibenejsich ponozek... k vyprani. spoustu radosti a zabavy ti preju.

    ps: ty derave mi neposilej. nejdriv zasit.

    OdpovědětVymazat