úterý 31. srpna 2004

Padni komu padni

Víte co je ještě horší než ukecanej chlap?
Ukecanej kocour. To je nadělení. Hlavně když nám vypráví ve čtyři ráno. Asi mu fakt brzo jedna padne..... Bob byl po ránu celej rozlámanej a vzteklej. Nebýt mojí intervence ve prospěch pruhované koule, už je kočičák někde na cestě na Mars. Je to něco málo přes týden, co se rozmazlenec vrátil z dovolený a já čím dál víc uvažuju, že s matkou ho už na rekreaci nepustím ;) Večer neví, kam by si lehl, v noci jsem ho načapala, jak leží mezi mnou a Bobem, nejdřív u hlavy, potom uprostřed, pak u nohou a nakonec zase u hlavy. Ale horší je, že každý ráno od čtyř do půl sedmý otravuje, chodí, kňourá, skáče po nás a něčeho se domáhá. V půl sedmý vstanem, tak radostně loudí u snídaně a v sedm si ustele a usne...... Grrrrrrrrrrrrrrrrr A ke všemu nám za ten týden stihl poblít oba nový koberce ;) Já tu kočku fakt miluju.......

2 komentáře:

  1. Myslím, že každý kdo má kočku tě upřímně chápe. Ty bestie pak spí přes den a v noci jsou čilé :)

    OdpovědětVymazat
  2. a já byla tak hrdá na to, že jsem ho to odnaučila ;) týden s mamkou a všechno na nic ;)

    OdpovědětVymazat