pátek 13. srpna 2004

Bojim bojim

chceš polibek? máš ho mít !!!! Jeden papouščí. Nazdar !
Hurá, konečně jsme s Bobem našli chvilku a vypravili se do kina. Na Harryho. Dřív nebyl čas. A i tak z toho málem sešlo, páč Bob se zasekl v zácpě. Ani nechci vědět, co všechno vyvedl, když Letnou projel snad za tři minuty ;) Film byl fajn, jen dost pošmourný..... A hlavní hrdinové za prázdniny docela dost povyrostli ;) Nejvíc mě vylekal Ron.... Před kinem, když jsem čekala na Boba, jsem navštívila zverimex.... teda, spíš malou ZOO než prodejnu. Maj tam oooobrovský sklípkany, docela dost narostlý želvy nádherný, malý chameleony, sem tam hada, baziliška a gekončíka. Pochopitelně i andulky, rybičky a morčata ;) A taky tam sídlí ara. Takovej ten žluto-tyrkysovej. Pan majitel si ho zrovna vyndaval z klece a krásně se s ním mazlil. V životě mě nenapadlo, že taková obluda může bejt mazlík ;) Papouch se k chlapovi lísal hlavičkou a vyžadoval drbání. Nakone si sedl u dveří na rám alarmu a všem říkal "Nazdau" Já říkám taky nazdar a jdu předstírat činnost. ( Je to dost náročná disciplína, tak snad se před víkendem neunavím)

1 komentář:

  1. nic nebude ... za zadnej nazdar drbani nebude... ses uz dost....

    OdpovědětVymazat