čtvrtek 19. srpna 2004

Zelený večer

"Promiňte, chlupy "
Joj, včera jsem si to užila - dostala jsem čtyři přací esemesky, tři přací telefonáty ( nejhezčí od Boba - budíčkovej), oříškovou čokoládu, broskev, belgický pralinky a doma mě čekala krásná hranatá váza s růží :-) Nádhera. Tak nějak si na mě na svátek vzpomene víc lidí, než o narozeninách...ale chápu to ;) Moje narozky do kalendářů holt netisknou :-) K úžasnému dni se ještě večer připojil Shrek ;) Úplně neplánovaně jsme se z technických důvodů ( světlé obleky se čistí dýl) ocitli v kině. Ještě teď se usmívám, pofňukávám a řehtám se, když si na to vzpomenu..... Ten, kdo vymyslel kocoura, je stoprocentně majitelem kočky ;) Až se mi zastesklo po Lucince.... Lucka se totiž rekreuje s rodičema na chalupě, takže doma nikdo nezvrací, nedělá smutný oči a nekouše nás do nohou. Jinak - oříšková čokoláda ve mně zmizela během dvaceti minut, broskev v následujících dvou minutách, pralinky vypadaly, že vydržej, ale roztekly se v autě, tak jsme je večer v tekutém stavu dojedli, esemesky jsem vymazala, páč paměť byla plná....takže mi doma zbyla jen ta nádherná růže v ještě nádhernější váze ;) Třeba ještě něco dostanu o víkendu od rodičů ;) Teda jestli svůj dárkový příděl nevyčerpali na Luciána. Kočičák totiž včera slavil čtyři roky ;) ( mám pro něj tuňáka ve vlastní šťávě ;)))))

4 komentáře:

  1. Jeje, asi budu muset obracet kalendar nebo si udelat pripominkovac. Opozdene vsechno nejlepsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, děkuji ;) já taky musela zpytovat svědomí, včera mi přála spolužačka, a já na ní v pátek zapomněla... zato jsem včera přála já s předstihem Ludvíkovi a jeho vůbec nenapadlo, že já mám taky svátek ;) Stane se

    OdpovědětVymazat
  3. ... a ja ti nic nepreju... pac by se ti to pak splnilo a vyplacala bys mi secka prani co jsou pro tento svet urcena.... nic nic ..pekne si secko musis zaslouziti .... muhehe ...

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, moje matka je taky Rybushka. :-)

    OdpovědětVymazat