úterý 10. srpna 2004

Kufrování

doprava, vlastně doleva, nééé, už jsme to přejeli
Někdy by mě zajímalo, kdo to vymýšlí.... směrovky na objížďkách, směrovky ke krámům. Sem tam je to tak úžasné a primitivní a jindy je to na h...o. Včera jsme hledali Asko. Cestou do Ikey jsem zahlídla budovu s nápisem, ale vjezd nikde. Cestou zpátky jsme koukali po nápisech a vykoukali jsme jeden Billboard - ASKO 3 min..... dojeli jsme na konec skoro dálnice, a babo raď....tak jsme to riskli.... Carrefour, velký nákupní středisko a směrovka ASKO 1300m. A najednou BUM - následovala cedule ASKO - výdejní sklad. Otočka a zpátky. Nakonec jsme to našli. V nákupním centru. Ale to už jsem na měla takovej vztek, že bych tam nekoupila ani židli svých snů. Podobně mě vytočili loni u Jindřichova Hradce - si tak jedu po směrovkách Brno a najednou začnou bejt přeškrtaný oranžovou páskou. Jen tak, prostě najednou to na Brno nevede.... Přeškrtaný potvory mě dovedly až na objížďku. Cca 20km objížďka a za tu cestu dvě oranžový šipky, ač odboček tam pár bylo (sice to vedlo na křivolaký cestičky, ale co já vím). Občas by asi měli silničáři zaangažovat někoho odjinud, kdo to tam nezná, aby si to projel a připomínkoval to.

1 komentář:

  1. to sem tuhlenc jednou jel z Caslavi dom ... ze si to zkratim pres Sec ...a ejhle objizdka... jedu tedy ..prece to nemuze bejt delsi...a taxi jedu a jedu a koukam ... po 20ti kilakach cedule Caslav.... asi nejaka chyba v MATRIXU ci co... okruzni jizda okolo Caslavi... a to jsem prijel jeste k te vzdalenejsi strane nez sem prijel....

    OdpovědětVymazat