pátek 20. srpna 2004

Právě jsem to pochopila

Vešla jsem do kantýny. Všichni přítomní mužský zvedli hlavu a čučeli....
Jak je to všechno jasné a prosté !!!! Už chápu, proč se paní v kantýně nestará o měkkost housek, čerstvost salátů a poživatelnost jogurtů. Tahle kantýna je záměrně koncipována pro drsné chlapy. Drsným chlapům nevadí, že housky, vyndané z mrazáku, byly tvrdé už před zmražením. Že místo jogurtu dostanou zmrzlinu, salám tam leží už od minulé pětiletky a salát je prožene. Dokonce jim nevadí, že nemaj červenou fidorku. A když jim to náhodou vadí, úsměv prsaté blondýny za zenitem to zachrání. Proto ten šok, když dovnitř mezi osmahlé provozáky, řidiče a závozníky vejde Ryba ;) Málem jim zaskočila sekaná, která byla naposledy živá tak před půl rokem..... Dneska jsem to po dlouhé době riskla... vynechala jsem saláty i salámy a pro jistotu jsem šáhla po taveňáku.... trvanlivost do 27.11. - jed doufám, že tím nemyslej loňskej rok ;) Housky jsou sice tvrdý, ale jednu jsem už sežvejkala. Kobliha je snad nejdýl z pondělí a broskev vypadá zdravě. Drže mi palce.

1 komentář: