čtvrtek 26. srpna 2004

...všechno dobré

Panenství brání pokroku......Nejlíp se žena muži postaví, když si lehne :-)
Kreč. Normálně jsem dostala křeč do tváří a k Bobově velké radosti jsem nemohla moc mluvit. Bylo to skvělý, vtipný a akční. Smála jsem se, nekoukala jsem se na hodinky, kdy už to skončí, a dokonce mi nevadil ani déšť. Jen jsem měla strach, že začne lejt tak, že přestanou hrát a my neuvidíme konec. Teda děj je dost drsnej - pro neznalé (jako jsem byla do včera já): Obyč holka se zamiluje do hraběte, a aby ho získala, vyléčí krále z choroby a jako odměnu si žádá za manžela toho, koho si vybere.... a vybere si hraběte, který jí nesnáší a má z ní osypky... Osobně, kdybych se ke mně mužskej choval tak, jako on k ní, tak mu sdělím, ať si hukne, že mám na lepšího...ale ona se nevzdala...nakonec se s ním podovodně vyspala, otěhotněla a on jí přijal za manželku, ač jsem nepochopila proč..... Ale hráli skvěle, a my se bavili, takže jisté podivné nesrovnalosti Šejkspírovi odpouštím :-)

1 komentář: