pondělí 30. srpna 2004

O Popelce

a pak přijel princ a vysvobodil jí..... rozhodně ale Popelka nebaštila melouny
V pátek jsem se nechala zlákat na melounovou večeři. Bob odjel na srazík spolužáků, tudíž večeře mohla být klidně taková. Původně jsem měla v plánu zahájit velký a velkolepý úklid už v pátek, leč ryba míní a meloun mění. Sežrala jsem půlku melouna. Za necelých deset minut moje bříško tvar melounu přijalo za svůj a pak už to jelo.... Shrečice by se za mě nemusela stydět. Rozhodně sešlo z plánovaného mytí oken, podlahy a jiných Popelčiných radostí. Zato jsem měla spoustu času prohlídnout si, co všechno musím v sobotu v koupelně umýt ;) V sobotu jsem samou radostí, že už je mi dobře, nemohla dospat a v osm jsem už stála nastoupená u prvního okna s lavorem, mistrem Proprem, stěrkou na okna a novinama. V deset jsem snídala s hezkým pocitem, že obývák se celý blejská. Kuchyň byla hotová po poledni, v jednu balkon, ve dvě koupelna. Ve čtyři už bylo umytý snad všechno, co umytý být mohlo kromě linky, já padala na hubu....... Ještě jsem zvládla nakoupit, zkrášlit sama sebe a počkat na Boba. Potom jsem omdlela.....a v neděli že si uděláme hezký den. Jo, hezký den. Prát, žehlit, vařit, nakoupit další skříně a křeslo do pracovny, žehlit, prát, vařit. Je normální mýt pětkrát za den nádobí? Ale byteček je fešák !!!!! Uf, do vánoc mám vystaráno ;) Teda ještě jedno okno není úplně OK, ale statečně to ignoruju ;)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat