pondělí 9. srpna 2004

Jednoduchý jak facka?

Já ti dám tlusťošku. Káčo, pojd si jí vytáhnout...
Vzhledem k událostem v sobotu na chalupě přemýšlím o tom, jestli je nebo není účinné občas někomu rozbít hubu. Ten sobotní blbec si to zasloužil, ale stejně nevím, jestli to tak mělo být...... Ale jo, mělo. Jen já jsem trumbera, která se prát neumí a tudíž nevidí důvod, proč tak něco řešit. Jen jednou jsem se rvala. Vlastně já se nervala, byla jsem rvána. Asi bych si z toho večera moc nepamatovala, víno teklo proudem a já byla hodně společensky unavená, kdyby.... No, asi začnu popořádku - kemp v Jinolicích, já s kámoškou pod stanem, v sousedství kluk, jeho slečna a jeho sestra. Odpoledne nás za mírný poplatek svezli do města k bankomatu a večer že zapaříme. Večer byl fajn. Pak šly dvě slečny od mladíka chrnět a mladík to začal zkoušet. Na mě i na kámošku.... neuspěl. Potom se z neznámého důvodu obě slečny vrátily a pitomec se pomstil. Sdělil jim, že jsem ho sváděla a tahala čert ví kam. Jenže já to netušila. Takže když ke mně přišla jeho sestra (tipuju tak 150 kilo živé váhy), nic neutšíc jsem se usmála. A dostala facku. A coby bezelstný pitomec jsem se jí šla zeptat, proč mě bije. Pochopitelně jsem dostala druhou. To mě asi trošku zmátořilo a vrátila jsem jí to, ač jsem pořád nevěděla, proč se bijem. Jako správný ženský jsme se tahali za vlasy a chlapi kolem se sázeli, kdo vyhraje. Kupodivu prej tipovali mě. Vcelku mě jejich tip ještě teď překvapuje, protože kdyby slečna zakopla a upadla na mě, tak já bych to už nerozdejchala.... Nakonec nás roztrhli, vítěze nevyhlásili a mně odvezli do kempu, kde jse se zmohla jen na zalezení do stanu a fňukání.... Sousedi se objevili za chvíli. Mladík akorát zaslechl, že tam nadávám na tlusťošku jednu hnusnou a začal křičet na sestru, ať si mě vytáhne a zbije. A sestra do toho šla. Kámoška mě držela ve stanu a z venku mě rozzuřená slečna tahala za nohy pryč..... Já pak strávila zbytek noci škytající, štakjící a pochodující po kempu. Asi bych radši měla okno :-)))) Doteď přemýšlím, co to bylo za hlupáka a co si léčil za komplexy. Rozhodně být v té době jeho přítelkyní beru nohy na ramena, protože bych se styděla chodit s někým, kdo posílá sestru, aby za něj vyřizovala špinavosti....

1 komentář:

  1. nekde sem neco slysel o drave piranji .... safra kde to bylo...

    OdpovědětVymazat