pátek 20. srpna 2004

Žijme zdravě

Tajemný balíček vyzvednut a odhalen !
Konečně jsem včera našla čas a vyrazila na poštu pro doporučený balíček. Vystála jsem frontu u doporučených zásilek, kde odjakživa doporučené balíčky vydávali ( dorazilo mi nepočítaně dárků od Auquilly) a dověděla jsem se, že jsem debil, že to je balík a je to u balíků. Príma, před pěti lety jsem s kvůli tomu samému dověděla, že jsem debil, když jse stála u balíků.... Co se dá dělat, časy se mění. Když jsem stála frontu u balíků, v duchu jsem si přála, aby mě slečna poslala zpátky a já mohla u doporučených zásilek ( fakt tam mají zásilky - to je i balík, né?) udělat báječnou scénu spojenou s předběhnutím celé fronty :-) Balík jsem u balíků dostala. Byl to teda spíš balíček v igelitovopráskací obálce a docela chrastil......Žádná Aquilla, z obálky se vysypaly vitamíny centrum ;) Chvíli jsem dumala a pak mi to došlo ....je to moje 439. cena v soutěži o letenky do Atén ;) . Celá rozčílená z toho, že nic nefunguje, jsem v červenci někam napsala svoji adresu a cena dorazila. Heurééééka - za mých patnáct smsek po pěti korunách jsem dostala celý jeden balíček vitamínů !!!!!! Krabičku jsem zařadila mezi dvě další, s vitamínama z práce. Jsem zdravá jen z toho, že se na ně koukám ;) Možná je někdy začnu i baštit ;)

1 komentář:

  1. Jo pošty jsou všude stejné. Úplně to samé se mi stalo na Praze 4. Asi si úřednice krátí volnou chvíli.

    OdpovědětVymazat