pátek 6. srpna 2004

Úprkem prk

události nabraly grády a svět se nekontrolovaně řítí čert ví kam
Tragédie - kocour nechce zívat. Potvora. Ale moc nás to netrápí, páč je mu už evidentně dobře. Předevčírem se dal Bob slyšet, že Lucián dostal rozum a přestal mu útočit na nohy. Moje reakce byla něco o zakřiknutí. A taky že jo. V noci jsem nadskočila a uslyšela: "Do pr..., ty debile!" A následovalo několik dalších roztomilých výrazů. Opakovalo se to asi třikrát. Dneska v noci byl klid, kocour totiž nemůže rozdejchat novou ložnici. Ano vážení, dneska jsme poprvé spali v nové ložnici!!!! Ze di sice místo zásuvek čouhaj dráty, chybí tam tyč na záclony a místo lustru je žárovka, ale je to obyvatelný, je to krásný a hlavně je to naše :-) Bráchovi včera operovali slepáka. Volal ve středu večer, že byl v nemocnici a podepsal jim revers. Včera ráno volal, že už je zase v nemocnici a že plánujou laparoskopickou operaci. Včera ve tři mi volala mamka, že brácha je po operaci. Za chvíli půjdu vytáhnout podrobnoti z hlavního hrdiny. Můj přerostlý asparágus v kanceláři se rozrostl o další dva výhony a brzo mě vytlačí na chodbu. Jestli to teda dřív neudělá pandán, který o mojí dovolené padl na bok a začal růst křivě. Teď ho tady každej den přesvědčuju, že padat nemá a už vůbec né na mě. To mám z toho, že zalévání kytek svěřuji lidem, co je fakt zalejvaj :-) Přeju vám krásnej víkend !!!! Držte mi palce, jdu vysvětlit růžový fialce, že každá slušná fialka celý léto kvete :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat