úterý 3. srpna 2004

Kočka evropská

Ačkoli já jsem pevně přesvědčená, že se jedná o kočku obyčejnou, pan doktor tvrdí, že je to kočka evropská.
Né že bych měla radost z toho, že je Luciánek marodnej, ale jedna příjemnost na tom přece jen je - všichni doktoři mi ho chválej. Moje ješitná dušička se tetelí blahem :-) V neděli tam byl pan doktor s mladou pomocnicí a krásně se rozplývali, jak je pěknej velikej a svalnatej. Včera tam byly dvě mlaďounké veterinářky a taky nešetřily chválou :-))) Jo jo, je mi jasný, že chválej každý zvířátko, ale stejně mi to dělá dobře :-) Ale i tak doufám, že tam půjdem už jen jednou a bude vystaráno. A na běžný problémy se zase vrátíme k našemu doktorovi, kterej taky chválí :-) Já vždycky toužila po obrovským kocourovi, co jsem znala z vyprávění mojí šéfový v divadle. O kocourovi, co se nevejde do žádný přepravky a co má hlavu jak tygr. Oproti vyprávěnkám mi Lucík pořád přišel podměrečnej...Nepřesvědčilo mě ani to, že známí na chalupě se rozplývají, jakej je to atlet s dlouhejma nohama ( proč, to jsem pochopila, když jsem viděla jejich kocourka - krásnej válec na krátkejch nohách), ani když mi kamarád říkal, že jejich kocour je sice mohutnější, ale to je tloušťkou..... Ale když to říká doktor, tak to pravda bude :-) Mám doma obrovskýho pruhovanýho kocoura !!!!!!

4 komentáře:

  1. Já věděl, že chování domácích mazlíků má něco společného s duševním zdravím, ale tak nějak jsem byl přesvědčený, že to bylo myšleno pozitivně :-))

    OdpovědětVymazat
  2. No, já byla cvok i před Luciánem ;-) ta kočka nebohá nemá šanci to změnit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. koťata kočky Evropské nebo britské s P.P. i bez P.P.nejlépe bílé barvy koupim
    ihned.V případě nabídky volejte nebo
    pošlete imeil.Tel.606464323

    OdpovědětVymazat