pondělí 9. srpna 2004

Taková nanicovatá zelinka

Do toho, do toho, nebojte se ničeho :-) .... jak křičela místní blázen: "Nedejte se zahanbit"
Další víkend za námi. Další krásný víkend. I když se přihodily věci, ze kterých se ještě teď vzpamatovávám. Turnaj starých gard. Konal se v naší malebný podkrkonošský vesnici a Bob, ač ještě nesplňuje správný věk, hrál za místní tým. Tři zápasy, dvě prohry. Prohry byly vcelku drtivé a začínalo to vypadat na ostudu.... Ostuda se naštěstí nekonala, protože naši v závěrečném derby porazili sousední vesnici, odvěkého nepřítele. Prostě vše zapomenuto. I tak sice skončili poslední, ale porazit nepřítele se počítá víc :-) Večerní pařba u fotbalistického stánku, skvělý klobásy, párky a cigára. Výtečný pivo a sem tam panák. Dala jsem dvě a půl piva a spoustu malých jablek. Bob vypadal o tři piva hůř ;) Ráno taky vypadal o malinko hůř Bob. Mně nebylo nic. Jen jsem byla divná.... nechtěla jsem snídat, před obědem jsem po malé procházce usnula, oběd mi nechutnal a po cestě domů se mi při nákupu udělalo zle.... Kurnik, dyk jsem se včera tak moc neupravila, tak proč dostávám kocovinu po skoro čtyřiadvaceti hodinách? To přece není v pořádku. Doma to ještě doprovodila bolest hlavy. Neuvěřitelná bolest hlavy. Poprvý v životě jsem dva čtyřstovkový ibalginy podpořila ještě hadrem na hlavě. Pomáhá to :-) Možná je to z toho šoku, co mě potkal na chalupě. Že jsou lidi svině, jsem věděla, ale že až takový, to jsem fakt netušila....

Žádné komentáře:

Okomentovat