středa 18. srpna 2004

Tatarsky

Tak právě přemýšlím, že se mi trošku pletou turci a tataři...
Tohle by se nemělo. A když už, tak né často. Včera jsem se přežrala. A Bob taky..... Šli jsme na véču a zatli jsme zuby, ignorovali jsme horký letní den a dali jsme si tataráka. Měla jsem z něj strach, ale chuť jsem měla větší. Bylo ho hodně a byl výbornej. To je vražedná kombinace. Cpala jsem se jak kdybych týden nejedla. A pak ještě následoval banán se zmrzlinou a čokoládou. Domů jsem se koulela jak balon. Ale to jsem si ještě myslela, že tvar mýho bříška je způsobenej spoustou sodovky, co jsem do sebe nalila. Nebyl. V momentně, kdy podle mně mělo bříško začít splaskávat, se ještě víc nafouklo.... Jet v tramvaji, tak mě snad i pustěj sednout ;) Naposledy jsem se takhle přežrala v Ambiente Brasiliero na vánočním obědě s firmou. Nosili nám spoustu různých dobrot a já musela od každý ochutnat. Nejlepší ze všeho byl grilovanej ananas.... A to víno !!! Ještě když jsem zařízení opouštěla, byla jsem v pohodě. Pak jsem se srazila s Bobem na Staromáku a vyrazili jsme obhlídnout trhy. Bob padal hlady, takže to mířil k nejbližšímu občerstvení.... Fuj, jediný pohled na párek mě definitivně rozhodil. Stála jsem pět metrů od stánku a ještě zády k němu..... Ten den Bob definitivně pochopil, že nemá doma vílu. Ležela jsem doma na posteli. Podivně jsem sténala, hladila si bříško a vydávala jsem další zvuky, které se z víly rozhodně nelinou ;) Ale přežila jsem ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat