čtvrtek 5. srpna 2004

A zase ta Lucie

Metoda objevena !!!! Mám doma génia !!!!
Včera se stala neuvěřitelná věc. Řekla bych, že je to přelomová záležitost v mém kočičím chovatelství: BOB NARVAL DO LUCIÁNA TABLETU !!!! Bylo to vskutku brilantní. Zatímco já jsem zjišťovala na veterině, jak vypadá kočičí podavač prášků a kde ho seženu, hledala jsem bytelnější rukavice a byla jsem připravena s přepravkou a autem na cestu za injekcí, Bob objevil převratnou metodu ! Blížím se obýváku a slyším Boba, jak si povídá s čerstvě probuzeným Luciánkem: "No tak, Lucí, buď hodnej. Ná, spapej to. No ták..." a u toho šermuje růžovou pilulkou před Luciánovou tlamičkou. Lucián sedí, kouká a podle plácající špičky ocasu bych řekla, že ho to začíná prdět. "Bobe, jdeš na to něžně, ale úplně blbě." A v tom se to stalo. Lucián udělal chybu - zívl. By mě zajímalo, kde se v Bobovi vzala ta rychlost :-) Pak už jsme jen Luciánovi chvíli drželi tlamičku a hladili ho po krku, pěkně od hlavy k bříšku :-))))) Neměl šanci. Ani nevěděl, že něco spolkl.

6 komentářů:

  1. Teď už jen naučit ho zívat na povel.

    OdpovědětVymazat
  2. jo, už se na tom pracuje ;)

    OdpovědětVymazat
  3. skvela metoda!!! diky za tip! jo a gratuluji...:)

    OdpovědětVymazat
  4. jo, jen to chce doladit, aby zíval a hlavně mu to nestčit do dýchání :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo. :-) Opravdu to stálo za samostatnej spot.

    OdpovědětVymazat