středa 11. srpna 2004

Jen mu to čůrání ve stoje přej

...tak se Evo podíváme, co mi tu zbylo pro tebe - áááá, několikanásobný orgasmus
Včera jsem si na poště vyzvedla Impotenta. Všechna mnou navštívená knihkupectví zklamala, objednávka se osvědčila - knížka dorazila okamžitě ( ve středu jsem jí objednala a v pátek už jsem měla ve schránce cedulku). Neuvěřitelné. Smekám !!!! Bob jen kroutil hlavou, že je na to fakt zvědavej. Tak jsem začala: "Stejně si ho změřte"..... "A co je to ten sterilní vztah?"konec si přečtěte na str.34.... Ráno, sotva rozlepil oči, na mě Bob vybafl: půjč mi stranu 34. Pak bylo chvíli ticho a pak se ozvalo:"No to je hrozný. Asi si to přečtu celý." Nevím, jestli se Bob nechal inspirovat knihou a nebo zapátral v paměti, ale při výrobě snídaně na mě vybafl: "Miláčku, víš že za rok budeš ve věku, kdy můžeš prožívat několikánásobný orgasmus? Psali to v Cosmopolitanu." "No, tak to jsem na tebe zvědavá." Co jinýho mu na to mám říc? :-))))))

4 komentáře:

  1. musim doma tu 34. stranu pozriet :)

    OdpovědětVymazat
  2. na třicátou čtvrtou nemusíš, tam to není ;) asi pátral ještě dál, když jsem se sprchovala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. skvele, ale proc cekat cely rok, ze? Jen at se snazi...:)

    OdpovědětVymazat
  4. tak já mu to vyřídím ;)

    OdpovědětVymazat