pátek 6. srpna 2004

Zmenšit, potřebuju to zmenšit !!!!

pomoc, poradíte mi někdo, jak zmenšit fotky?
Všechno se spiklo.... původně jsme měli na kompech Windows NT a já si nemohla do počítače tahat fotky. Nešly totiž nainstalovat ovladače. Smůla. My tady totiž nemůžem vůbec nic :-( Teď tady mám XPéčka, ovladače to má v sobě, fotky z foťáku stáhnu přes USB v pohodě, ale my pro změnu nemám photo editor :-( Mám tady k dispozici jen Paint, Photo and fax viewer a pak ACDSee, verzi 3.něco. Ani v jednom jsem nic na zmenšení fotek nenašla :-( Pomoooooooc

7 komentářů:

  1. ACDSee to urcite umi, ale ja preferuji Irfan View, ktery toho umi stejne, ale je zdarma.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady je problém, že si sem nic nedám :-To ACDSee tady mám načerno (je jedno, esli je to zdarmo nebo ne) a nemám k němu nápovědu. Prostě to tam neumím najít.

    OdpovědětVymazat
  3. Umíš sejmout obrazovku a uložit ji do souboru? Jestli jo, tak to udělej takhle:
    - otevři si v AcdSee obrázek
    - uprav si velikost okna AcdSee tak aby jsi viděla co potřebuješ ve velikosti kterou potřebuješ
    - sejmi ten výřez obrazovky s fotkou
    - ulož jej ve formátu jpg, to by měl Paint ve WinXP umět
    - a je vymalováno.
    Ke každému bodu lze vygenerovat rozsáhlejší postup, nepovažuji Tě však za úplně negramotnou a tak jsem si netroufl. :)))
    Pro Ostatní, je to prasárna, ale kde nic není ani čert nebere, že?

    OdpovědětVymazat
  4. tak nějak to funguje, ale asi dál budu tahat fotky doma ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu jen východisko z nouze. :))) Jo a není zač.

    OdpovědětVymazat
  6. radim nuzky .... ty zaberou dycky

    OdpovědětVymazat