pondělí 23. srpna 2004

Rychle a zběsile

Hrrrrr na Hradééééééééc
To zase bylo, v pátek večer cesta na chaloupku. V předvoji bratr se švagrovkou hledali nějakou rozumnou restauraci, páč znají jen pizzerie a Bob pizzu moc nejí.... nakonec se našlo. V Jičíně. A stálo to za to, takže bratr přestal remcat, že musel hledat a Bob přestal remcat, že jsme jeli blbou cestou.... V sobotu odpolko jsme jen zabalili svatební dar, spacáky a stan a vyrazili směr Hradec.... s malým zpožděním se tu konala svatební oslava pro kamarády nevěsty. Teda - kamarádů tam bylo pár, zbytek bylo osazenstvo chatové osady..... Ještě že jsme se s Plagátama dohodli, že tam spát nebudem a že já budu řídit, protože po devátý to tam začalo docela umírat. Ženich umřel na desátý pivo už v osm, ostatní začali odpadat po něm. V půl desátý jsme se odlepili a před půlnocí jsme byli v Praze.... uf, ještě jsme se doma rafli na téma jakže to řídím a že hysterické scény za volant nepatří ( uznávám, ale fakt jsem se stráááášně lekla) a že když pak jedu jak debil, tak si mám zastavit a odpočinout.... Z oslavy mi zbyl hořký pocit..... nevěsta ještě v dubnu chodila s naším kamarádem. Ženicha jsem viděla poprvý v životě. Z oslavy mi zbyl pocit únavy..... v šest jsem dala jedno pivo a pak jsem hodinu a půl řídila, potom jsem nemohla dvě hodiny usnout. Celou neděli jsem byla nepoužitelná. Z oslavy mi zbyl úsměv na tváři..... Kwětuš se po dlouhý době docela hezky prdla :-) Krásně nám vyprávěla, jak má vymyšlený svůj romantický pohřeb, pěla písně a upíjela kolu s rumem. K tomu meditovala, jak je to dobrý pití, že nechápe, proč to nepije častějc. Včera jsem jí zapomněla zavolat, jestli už to chápe :-) Z oslavy mi asi zbylo kilo navíc... kýta, krůta, dort, zákusky, brambůrky, křupky a čert ví, co ještě. A z neděle mi zbyly nový plavky a svetr..... Howg.

Žádné komentáře:

Okomentovat