úterý 17. srpna 2004

"Kolik stojí takový vodbarvení?"

vybafla baba v tramvaji...."E? Já? Hm? Nevím !"
Bylo mi jedenáct a právě jsem se vrátila ze soustředění v Bulharsku. Sluníčko a sůl. Ani se paní nedivím, že se mně zeptala. Jsem podivný typ - obočí černý jak uhel, bledá pleť, zelený oči a světlý vlasy. Platinový andílek s obočím cikána moc přirozeně nevypadá. Jo, moje vlasy nevěděly coby - v létě blond, v zimě hnědá. A v závislosti na množství chlrou a modrý skalice v bazéně větší či menší zelený nádech. Ano, byla jsem vodník ;) V osmnácti jsem se začala odbarvovat a ve dvaceti jsem podlehla tlaku několika lidí z okolí, že k tmavýmu obočí jsou lepší tmavý vlasy.... V zrcadle jsem se musela sama sobě představit ;) Takže zase blond...... Teď jsem už rok černá (teda momentálně jsem skoro černá, páč přece jen se to trochu smejvá) a chystám se k dalšímu radikálnímu kroku - už mám doma koupenou červenou ;) Btw, v tom Bulharsku jsem poprvé potkala Boba. Bylo mu patnáct a vůbec si mě nefšímal. A mně se tááááááák líbil ;)

9 komentářů:

  1. ked si zvladla prechod na ciernu, cervena bude v pohode :)

    OdpovědětVymazat
  2. díky za podporu ;) ve čtvrtek jdu do toho ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Udelej si bile pruhy a budeme ti rikat Nemo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi někoho kousnu ;)

    OdpovědětVymazat
  5. mam hnede vlasy, blond a medeny melir, a hovorte mi azure :)))))

    OdpovědětVymazat
  6. podle toho, jak se tu popisuješ, tak jsi první kandidát na Nema ;) oranžový a bílý proužky, to je ono ;)

    OdpovědětVymazat
  7. stejne ti nejvic sekla ta modr ze silvestra ...

    OdpovědětVymazat
  8. Sákryš, já věděl, že pevný svazky musejí mít kořeny hluboko v nevědomí. Jenže patnáct už mi nejspíš nebude. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. jojo, jsem si ho vyčíhla už tenkrát ;) jenže pak mi zmizel z dohledu :-)))) potkala jsem ho až za deset let ;)

    OdpovědětVymazat