úterý 27. dubna 2004

Záhadný....

Kde jsem přišla k monoklu? Kam zmizel kocour? Proč se mi zdaj divoký sny? A proč Boba bolí hlava? ;)
Týjo, ani jsem nečekala, že se fazolový srazík tak vydaří. Ještě včera ve čtyři to vypadalo, nás bude pět a budem na sebe čučet jak žluvy. Bylo nás deset a bylo to fajn. A taky měli dobrý víno. Mooooc dobrý, ale odolala jsem a nalila do sebe jen čtyři skleničky. Dohodli se detaily k Orlíkové hippie akci a zjistili jsme, že se mi trošku ty nápady vymkly z rukou - dopoledne paintball a večer pacifistická hippie party, to je fakt zajímavá kombinace ;))) Domů jsme dohopsali s Bobem něco po desátý a omdleli jsme do postýlky. Tak nějak se mi špatně spalo - divný sny, ve kterejch mi ti samí lidé říkali co chvíli úplně něco jinýho, až jsem byla zmatená a ve snu jsem přemýšlela, jestli se mi část toho nezdála ;) A pak jsem šla na záchod. Kdosi mě naučil bezva věc - když prijdu domů upravená, tak mám vypít před spaním co nejvíc vody, protože ráno to už do sebe na ten špatnej žaludek ndotlačím. Funguje to báječně, jen pak musím v noci na záchod. A jak jsem tak šla, zavadila jsem o židli s kocourovým pelíškem a cestou zpátky jsem zjistila, že pelíšek je na zemi a kocour nikde. Tak nějak jsem usínala s myšlenkou, kde ta kočka vlastně spí, až jsem se zase probudila a zjistila, že kočka leží v pelíšku..... no jo, asi se v noci přemisťuje ;) Holt človek pod vlivem alkoholu řeší zajímavý záhady ;) K tomu, proč je Bobovi dneska špatně se asi moc vyjadřovat nemusím ( má náběh na angínu a včera si dal pět piv a grog ;))), tak se jen vyjádřím k tomu monoklu : vůbec nevím, kde jsem k němu přišla. Je to můj druhý monokl v životě a u toho prvního taky neznám původ. Asi na mě v noci něco padá.... Bob se dušuje, že on mě nebil ;) Naštěstí je to nadělení vizuálně nevýrazný, ale bolí to jak čert......

Žádné komentáře:

Okomentovat