úterý 20. dubna 2004

Takovýho vola aby pohledal

Ten chlap je fakt neuvěřitelnej. Bání jak fabrika, budiž mu přáno.... Že bání na chodbě u výtahu, co se dá dělat - je tam oficiální povolení, tak to vydržím, ale že kouří v kanceláři..... A kdyby jen to, ale každý ráno pak tvrdí, že má v kanclu divnej smrad a neví z čeho. Prej to zkouší i doma a myslí si, že nevědí, že kouří....včera prý volal dceři, ať vyvětrá v koupelně, že tam ty kytky nějak divně smrděj. Taky máte své "oblíbence", kteří nemusejí nic moc udělat a vy z nich rostete? Čím jsem starší, tím je jich víc. A tenhle blb tam rozhodně patří. Nejsem daleka toho mu jednu napálit. Asi se brzo dočká...... Nějak mi nesedí jeho smyls pro humor. Doufám, že nejsem moc suchar, ale tohle fakt neskousnu. Stojím u kopírky, potřebuju udělat snad tisíc kopií, prístroj se po každé páté sekne a tenhle debil si mi stopune za záda a s úsměvem se optá, jak mi to jde............grrrrrrrrrr, zrovna jsem kopala do kopírky a moc nechybělo, abych se otočila o 180 a nakopla jeho ....vůl zůstane volem......

1 komentář:

  1. ...tenhle vůl je pěkně slizskej. Na něj snad musí být alergický každý. Je to taková vlez-doprdel. Nedivila bych se, kdybych jeden den nepřišla a on to hned nenabonzoval.

    OdpovědětVymazat