čtvrtek 22. dubna 2004

Skoro bych řekla, že to byla ztráta času

Nevzdělance poznáš rázem, nehorázně plivá na zem.......

Právě jsme s kolegou cestou z obídka vedli učenou disputaci o našich studiích. Oba máme stejnou školu, sice jinej obor a on je o nějaký pátek mladší, ale z velké části jsme si prošli totéž..... Že si ze školy od všeho pamatuju jen takovej základ, kterej kolikrát ani neumím vysvětlit, že umím popsat graf, kterej jsme malovali, aniž vím, k čemu to bylo, tak tohle všechno vím. Ale teď jsem zjistila horší věc - úplně jsem zapomněla, že jsme dělali provozní výpočet. Teprve po několika minutách získávání informací jsem si vzpomněla, že jsem asi něco takovýho potkala. Zapomenout na něco, co se dělá půl roku, je s tím spousta dřiny, počítání a vůbec to není jednoduchý.... z toho plyne jediný: vůbec jsem to nedělala ;) jen jsem to prachsprostě opsala od spolužaček ;) Ták, a je to provalený... jsem blbec s titulem :-))))))

5 komentářů:

  1. Hned ve druhé větě. A jaká...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle se mi už dlouho nestalo ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No, já se to snažila statečně tajit i sama před sebou, ale včera se to definitivně provalilo ;) Jsem v hrozném šoku ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukey to fratit z5 at se muzu taky smat...

    OdpovědětVymazat