středa 14. dubna 2004

Jsem ošklivá !!!!

Tak moc ošklivá, že si se mnou nechtěj povídat na chatu ;)

No jo, už je to tak.... přišel tam za jinou a se mnou si povídat nechtěl, protože jsem hezká jen na fotce ze Silvestra. Abych řekla pravdu, tak se mě to dotklo ;) Co moje duše?!?!?!? Co moje hluboké myšlenky ?!?!?!? Můj smysl pro humor?   :-DDDDD    Budu muset změnit fotky na nějaký víc sexy ;) Moje láska se sloupem  už nefrčí ;) 

A ještě jsem se dověděla, že jestli ho vyhodím, tak se pod tímhle nickem už nikam nedostanu. Jsem zvědavá, jak to zařídí. Teda já ho nevyhodila, protože nejsem správce, ale utahovala jsem si z něj příšerně . Takže kdybych odtud zmizela, tak víte, kdo je příčinou......

2 komentáře:

  1. fotku pod rozkvetlou tresni?

    OdpovědětVymazat
  2. neukázala, to už by na mě plivnul ;) vyčíhnul si kamarádku, co na fotkách leží skkoropolonahá na motorce ;) to bych fakt netrumfla ničím :-)))))

    OdpovědětVymazat