pátek 30. dubna 2004

Nikdo mě nemá rád !!!

Fakt. Teda určitě mě nemá ráda pokladní v sámošce a uklízečka.
Před hodinkou jsem si kupovala bílýho mrože, mýho nejoblíbenějšího nanuka. Přijdu k pokladně a hodím na pás jednoho nanuka. Paní ho vezme, propípne, hlásí 54,50 a natahuje ruku. Teď jsem pípla já, že to je trošku moc. Koula na mě, na nanuka a na monitor, kde se skvěl nákup někoho přede mnou . Stálo to 7,50. A teď jsem zase zlikvidovala asi polovinu úžasných napuštěných papírků pro čištění počítačů, abych očistila parapet. Uznávám, že mapy vodního kamene jsem zapřičinila tím, že jsem líná utírat vodu, když přeleju kytky. Ale ten černýá prachový poprašek na parapetu jsem tam fakt nenasypala. Tipuju, že uklízečka ten parapet nepotkala dobře tři měsíce. Jdu zjistit, jestli nemá uklízečka ráda jen mě, nebo jestli nemá ráda nikoho a nejvíc svoji práci ;)

7 komentářů:

  1. Si zvykej ... to jsou standartni ceny v EU....

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych te jinak mel rad, dyz ale ja ryby nerad... :o

    OdpovědětVymazat
  3. uz mas na pocitadle 1002. To by me zajimalo, kdo mi vyfoukl kulatiny :)

    OdpovědětVymazat
  4. tipuju tu na twt, on se vetře fšude ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemohla bych být spíš kámoška? ;)

    OdpovědětVymazat