úterý 13. dubna 2004

Navigátor

....tak nějak si o sobě myslím, že v mapách číst umím, ale občas tam i na mě číhají podivná překvapení....

Tenhle víkend se vyvedl. Sice jsme s Bobem kvůli předpovědi počasí vyměkli a nenavštívili žádnou z rodinných latifundíí a zůstali jsme v klidu v Praze, ale i tak to bylo príma.  V sobotu jsme udělali nálet na kamarády za účelem vypálení filmů, vymýšlení bojovky a neplánovaně za zničením Bobova přístupu do noťasu, neděle byla cestovní - do Budějic objednat mořský kajak, na Červenou Lhotu udělat Rybushce radost - dokonce jsem Boba dotáhla dovnitř, i když byl trošku naštvaný za moje navigování po polních cestách ( na mapě to bylo namalovaný jako silnice). Ještě jsme si ten červený kýč nafotili a hurá za bráchou k jeho vyženěný babičce.

U Benešova uhnout na Týnec - bezva príma, někde při objezdu Benešova bude odbočka vlevo ! Prdlajz, žádná nebyla. A byl velkej provoz, takže jsme se mohli otočit až asi za pět kiláků...Bob koukl do mapy, zaúpěl a sdělil mi, že jsem blbec nemožnej, protože i blbec možnej by si všimnul, že je to mimoúrovňová křižovatka, a že ta odbočka musela být vpravo.....na zbytek cesty jsem se radši mobilně spojila se švagrovkou ....

Pak mi brácha nadiktoval, jak se dostaneme na starou benešovskou a tím i do Prahy, já to odkejvala, zamávala mu mapou a hned v Týnci jsme zahnuli na Jílové a benešovské jsme se roztomile vyhnuli ;) Nejdřív to byla romantika a Bob byl v pohodě, ale pak už těch serpentin s rozbitým asfaltem měl plný zuby a já zase dostala sprdung.....

Poslední můj pokus navigovat Boba proběhl včera, když jsme mířili do Troje na procházku. Chtěla jsem mu ukázat krásnou romantickou cestu a nevšimla jsem si, že je uzavřená..... Když jsme málem vjeli do jednosměrky, tak se Bob neudržel a houkal, že on si těch cedulí všiml, ale myslel si, že já taky a že jedem jinudy. Bůůůůůůůůůůůůůůů.... S navigováním končím, žádný vděk za to, že vymýšlím báječné cesty, v neznámých končinách nasazuju při čtení map do boje i žaludek  a ve známých končinách mám v Boba takovou důvěru, že to zná, že zapomínám navigovat ;) 

1 komentář: