čtvrtek 22. dubna 2004

Sever, jih, východ, záchod

Takhle trápit kočičky, asi bych se měla stydět ;)Včera jsem si celý den plánovala, co odpoledne doma udělám, když je Bob pryč. Byla jsem plná elánu, energie a nápadů - přesadit z pařeniště sazeničky kytiček, vyměnit Luciánův kočkolit, zrušit v kuchyni lavici, zapojit subwoofer a všechno to naladit a ..... a jak jsem se blížila k domovu, elán mě opouštěl a když jsem otevřela dveře, opustil mě úplně.... Já vážně zapomněla, v jakým stavu jsem ten byt opustila. Vypadalo to, že strávím příjemnou dvouhodinvku přemisťováním věcí na svý místo. Nakonec jsem zjistila, že největší nepořádek dělá ta pitomá obrovská bedna, co jí není kam dát, takže jsem se na úklid vybodla a přesadila jsem kytičky a Luciánovi jsem vyčistila záchůdek.... Někdy si tak říkám, že kdyby mě viděla Marta, tak by mi Luciána sebrala ( ehm, myslím pověstnou ochranitelku zvířat Martu K. ;)))) . Až je mi mojeho miláčka někdy líto - že v koupelně schne umytej záchůdek a čeká na to, až ho zprovozním, jsem si vzpomněla až v devět večer, když jsem přemýšlela, proč kocour furt tak otravuje ;) Minulý týden se mi zase při úklidu podařilo dát bedýnku výhchodem ke stěně a druhý den odpoledne jsem se divila, proč se ten kocour do bedýnky tak souká. Ale je to kočka čistotná a šikovná, takže jsem nikde nenašla loužičku, kterou by mi udělal natruc ;) Nejhorší katastrofa se mi ale povedla loni v létě, při příjezdu z dovolený. Úplně jsem zapomněla, že před odjezdem jsem vysypala kočkolit, vymyla bedýnku a že doma novej kočkolit nemám. Na tohle všechno jsem si vzpomněla ve dvě ráno první noc po návratu z dovolený, když mě vzbudilo žalostný mňoukání..... Zkoušela jsem tam dát noviny, ale na ty si Lucka jen spokojeně lehl a za chvíli zase kňoural, že chce někam čůrat. Skončilo to mojí počůranou peřinou, vstáváním o dvacet minut dřív a úprkem do krámu. Stejně mi tu peřinu počůral vzteky. Normálně, když dlouho čeká na umytou bedýnku, tak se do ní vyčůrá v klidu hned, jak jí postavím na zem, i když je ještě prázdná ;) ghiii a já mu pak meju počůraný nohy ve vaně ;) Btw, už jste někdy zkoušeli umýt kočku?

2 komentáře:

  1. Chudak Lucianek :) Uz se nedivim, ze je tak agresivni a kouse nebohe navstevy do palce u nohy :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, doufám, že na mě nepošleš ochránce zvířat ;) a nebo ochránce palců u nohy ;) ....ale tebe snad nekousl, nebo jo?

    OdpovědětVymazat