pátek 23. dubna 2004

Z deníku kuchařky ;)

Chtěla jsem psát něco akčního, divokýho nebo veselýho, ale poslední dobou se nic akčního, divokýho nebo veselýho neděje. Mám nudnej život. Zato Bob se se mnou fakt nenudí.....

Včera jsem Bobovi cestou domů slíbila něco k jídlu.... vyjmenovala jsem arzenál toho, co umím uvařit a na co jsou doma ingredience a Bob si vybral míchaný vajíčka. Těstoviny zavrhl. Doma Bob zaúpěl hlady, já se vrhla k lednici a zjistila jsem, že je tam všehovšudy jedno vajíčko..... Zachránil mě mrazák - našla jsem párky !!!!! Ohřála jsem je, přpravila jsem talířky, hořčici, kečup, lžičku, zasedla jsem ke stolu hrdá na to, co jsem zvládla vyrobit. Bylo to fakt dokonalý. Bylo to dokonalý než přišel Bob, rozhlídl se, otočil oči v sloup a sdělil mi, že i tak mě miluje, a šel si do kuchyně ukrojit chleba. Asi to vzdám a pořídím si hospodyni ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat