pondělí 5. dubna 2004

Nevydržela jsem...

.......porušila slib a zapla včera superstar. A zase jsem se rozčílila.

Ze začátku jsem horlivě hájila přítomnost poroty i v dílech, ve kterých rozhodují diváci. Tvrdila jsem, že tam jsou od toho, aby takové hudební antitalenty, jako jsem třeba já, upozornili na to, že ten zpěv nebyl nejelepší - špatná intonace, občas jim to ujelo, špatný dýchání..... Že se pletu, mi definitivně došlo už minule, ale to, co porota předvedla včera, to mě zvedlo ze židle, teda vlastně z gauče.

Určovat, co by měl kdo v životě dělat, hodnotit výběr písně a říkat něco o satromódnosti a ještě určovat, kdo je z celé čtyřicítky nejhorší.... To přece nemůžou myslet vážně. Vychválit holčinu, který to několikrát evidentně ujelo a pohanět druhou, která zpívala naprosto báječně, a to ještě způsobem, že já bych tam už dávno řvala jak raněná želva, to se mi určitě jen zdálo.

Prostě to včera nebylo ani vtipný ani drsný. Bylo to jen a jen sprostý !

Jinak se mi včera moc líbil Tomáš Poduška, ale co se dá dělat, jiní se líbili víc ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat