čtvrtek 1. dubna 2004

Apríííííl !

Tak jsem zase nalítla.

Ach jo, jak jsem stará, tak jsem blbá. Nejen že neumím kecat a vymýšlet si, takže jsem v životě nikoho nenapálila, ale ještě sežeru všechno i s navijákem.... tentokrát jsem sbaštila tohle: http://perkele.bloguje.cz/33870_item.php   :-)

Už jsem málem perkele začínala litovat a vyzvídat, co chůdě bude dělat, ale než jsem se rozepsala, tak se finofilka proflákla.... Potvora :-DDDD

Vlastně jsem jednou vypekla drakovou, ale to se nepočítá - ona je na tom s chápáním takovejhle blbostí ještě hůř než já a sežere opravdu ÚPLNĚ všechno :-) A ještě to nebylo na Apríla a povedlo se mi to omylem ;)

 

3 komentáře:

  1. chudak dlakova. Ze bych ji napalila taky?

    OdpovědětVymazat
  2. Nechceš soutěžit o Mistra světa ve skoku na špek?:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. no, možná bych i vyhrála, co...teda jen kdyby se neúčastnila draková...s tou by byl těžkej boj ;)

    OdpovědětVymazat