středa 14. dubna 2004

Tamagotchi with friends ;o)

Vítězí, kdo dojde !!! ..... Mattej je cvok. Bob taky. A já taky, páč jsem se k tomu upsala. Ale už je nás víc, tak se nebojím vlka nic !

O co jde? O bláznivou hru. Teda zatím z ní moc není, ale jak jsem tak v sobotu šmírovala za dveřma, tak se na nás, ubohé hráče, vymýšlejí samé hrůznosti ;)

Ač jsem hysterický organizátor, slíbila jsem, že budu hrát, takže z organizace jsem vyloučená a jen tiše doufám, že si pánové na nás nevymyslej nic moc šíleného, jako třeba lovit krokodýla v ZOO nebo přeplavat Vltavu pod jezem (nehlodlám jí přeplavávat ani nad jezem )  ;)

Jinak pro zvědavé a hravé, jukněte sem: http://hra.plagat.cz/index.php

Když už jsme u těch her, nemáte tušení, co se dá hrát večer na pařbě v cca čtyř až petičlenných skupinkách oblečených ve stylu hippies ? Něco vtipného, soutěživého , né moc myslícího a hlavně nenáročného, páč pivo poteče proudem ;)

3 komentáře:

  1. Toho cvoka bych si vyprosil. ;o) <br>A vsechny zvu, bude to mazec. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. znama schizofrenicka14. dubna 2004 v 2:51

    Tak do toho pujdu. Akorat mi Plagat musi prisahat, ze nebudu muset skakat do Vltavy :-) Jeste se musim rozmyslet, pod jakym nickem se prihlasim... :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. To máš z toho !!! Kdyby ses držela jednoho jména a nevymýšlela sis furt další, tak máš ten život jednodušší ;)Nepovídáš si sama se sebou? ;)

    OdpovědětVymazat