pondělí 26. dubna 2004

Uf, to jsem se rozčílila

Nejdřív včera u televize ( tradičně nedělně) a teď dneska po ránu..... GRRRRRRRRRRRRRRRRRrr

Včera mě tradičně rozčílila superstar. Tentokrát né tak moc, protože nevypadla moje favoritka, ale i tak mě mrzelo, že v soutěži zůstává ukřičenej Julián a vypadla holčina, která zpívat opravdu umí. Btw jsem včera pochopila, jak je to s tou Juliánovou hlasovou indispozicí. Po té včerejší písni zase nemohl mluvit. Prostě řve tak, že jakmile jednou "zazpívá", tak pak má na týdne hlas v pytli. Ale to je už pasé. Dneska mě vytočil taxikář. Pán, co nás ráno vozí do práce. U metra na nás má čekat mikrobus a k němu auto. Podle toho, kolik lidí je u metra a kolik se předpokládá na další zastávce, jede buď jen mikrobus nebo obě auta spolu. Jenže dneska taxík nedorazil a pro tři lidi na Prosek přijel mikrobus s jedním volným místem..... No jo, stane se, ale pán se měl už u metra starat, kolik nás bude a zavolat to auto. Takhle přijel, zastavil, já otevřela dveře a koukám, že se fakt nevejdem a pán se směje. Jo, pán sedí a směje se. Já navrhuju, že se směstnáme, on se směje. Pak navrhuju, že teda má zavolat taxíka, on se směje, že prej nemá telefon. Nakonec jsem zabouchla dveře se sprostou nadávkou na rtech a taxíka zavolala sama. Ještě chvíli se dívat do toho jeho ksichtu, tak mu jednu napálím. Už vím, jak vypadá úsměv idiota. Btw, páneček je debil i při řízení, nesnáším pitomce, co ostatním řidičům znepříjemňují cestu naschválama a tenhle blb to dělá s velkou chutí.

Žádné komentáře:

Okomentovat