pondělí 19. dubna 2004

Audit

teda né tak úplně audit, ale něco jako audit. A aby se jim to líp dělalo, dělají to stejně, jako audit....Tak přesně takhle mi to před chvílí ta slečna vysvětlila Jsem z toho jelen. Ale mám pocit, že ona ještě víc. Snažila jsem se jí vysvětlit, co a proč tady dělám a jak to zapadá do soukolí naší sekce. A hlavně jsem se snažila, aby to vypadalo jako hrozná dřina, kterou já zvládám levou zadní. Ale pochybuju, že se mi to povedlo. Že by třeba měla pocit, že vyplňovat tři tabulky za měsíc je šíelná dřina, nad kterou by méně schopní trávili spoustu hodin přesčasů.... I když na svoji obranu musím uvést, že to, co já dělám hodinu, tak kolegyně v jiné lokalitě dělá čtyři a ještě si stěžuje, jak je to hrozný...a ve finále tam naseká minimáně stejně chyb, jak já. Ale od června z ní bude inženýrka, tak se třeba její produktivita zvýší..... No nic, jen doufám, že jsem nic nezvrzla a nezapomněla říc nic důležitého....A hlavně mě snad za to nevyhoděj ;) Auditorům neauditorům zdar !!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat