pondělí 19. dubna 2004

Všude kolem samá svatba podruhé

Tak už to mám za sebou. Teda já ne, ale nejlepší kráva už je paní...... Ještě teď jsem z toho naměko. Ale poprvý mě nedojala svatba jako taková, ale tak nějak všechny okolnosti kolem..... Na obřad jsme dorazili pozdě, protože jako nezvaní na hostinu jsme vyráželi na čas podle svatebního oznámení. Obřad začal o deset minut dřív, takže do obřadní síně jsme vcházeli s posledními tóny svatebního pochodu. A jako správný vášnivý fotograf amatér ( dodala bych k tomu ještě nešika ;) jsem se ještě před příchodem oddávající vrhla před budoucí manžele, abych si je vyblejskla. Do té doby nejlepší kravka netušila, že tam jsem a dle všeho ani, že se chystáme dorazit. Takže když mě viděla, tak byla hodně překvapená. Překvapená a ráda. No jo, ona měla opradu radost, tak nějak jí po obličeji přelítla asi i úleva. Ještě teď jsem z toho na měko a když si na to vzpomenu, tak začínám fňukat.....Moc děkuju Dokonalé za její radu, abych tam šla. Vlastně to nebyla rada, spíš ujištění, že jsem se rozhodla správně. Protože jsem tam chtěla jít vždycky. Tak nějak jsem z tý akce vypadla jako grand ;) s nevěstou jsem sice moc nemluvila, ale že má radost, poznat bylo. A všechno jsem jí odpustila. I když kamarádka s ní být už opravdu nechci....... Jinak to nevěstě i ženichovi moc slušelo. Já jsem naklapala spoustu fotek, na kterých nesutále někomu chybí nohy a polovinu z nich, kdybych nafotila na film, tak se jdu picnout. Počásí bylo príma a jaká byla hostina, to vymámím dneska z bráchy ;) fnewk, fnewk, fnewk...jdu najít kapesník.....

2 komentáře:

  1. jj, nejhorší je nechat člověka "odejít", že? Klidně si přiznej, že ji máš ráda. Mít někoho rád není o tom, že si to musí člověk zasloužit... myslím :-). Mám radost, že se ti to líbilo a mrzí mě, že jste spolu nemohly prožít svatbu tak, jak jste si to v minulosti plánovaly.

    moc ráda Tě čtu, děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, fakt jsi mi moc pomohla ;)

    OdpovědětVymazat