středa 28. dubna 2004

RATATATATATATA

Nebo asi jen RATA. Jak říká Agent, napodruhý se vždycky trefí. Já se v tom testu z angličtiny trefovala na poprvý.

Bob vyrazil včera s agentem na velký nákup. Nevědí coby a místo OBI navštívili net a vybrali si nějakou podivnou paintballovou flintu. A včera si ten americký zázrak, první u nás, šli vyzvednout. Zatím teda dorazila jen jedna, druhá flinta dorazí příští týden. Tahle první je sice prej Boba, ale putovala s Agentem na západ, prej s ní bude spát. Po velkém nákupu jsme vyrazili ještě na společnou večeři a tam mi byla celá ta nádhera představena...když k tomu montoval hlaveň, tak jsem čekala, kdy začnou ostatní lidé v lokále zaléhat k zemi, ale všichni včetně servírky to ustáli ;) Jo, vypadá to hezky - je to černý a pěkně se to leskne, ale nějak je mi to jedno. Jen doufám, že se to nepostěhuje do postele místo mě ;) Já si včera udělala radost jinak - dorazil ke mně opravený rozřazovací test z angličtiny a já zjistila, že ač neumím anglicky skoro ani kváknout, patřím k vysoce pokročilým :-))))) Dneska ráno jsem to studovala a zjistila jsem, že moc vysoce pokročilá nejsem, protože v té nejtěžší kapitole jsem fakt měla jen 13 b. z 33, což přiznejme si, není mnoho ;) Ale budem tomu věřit. Když jsem ten test ráno studovala, musela jsem se smát. Měli jsme opravit chyby ve větách. Jo, chyby jsem tam našla správně, ale opravila jsem je na jinou chybu. Holt talent. Možná by to Lucián zvládl líp. Aspoň ráno vypadal, že tomu fakt rozumí, protože si dřepl na mnou studovaný test a odmítal se hnout. Dokonce i když jsem se ho pokoušela přesadit na už přečtené stránky, obrácené textem dolů. Buď je estét, a bílý papír ho nezajíma, nebo fakt umí číst (zadkem). Budu to zkoumat.

1 komentář:

  1. o zadkomluveni sem slysel...zadkolezectvi je nekde beznej jef ...ale zadkocteni ... to stoji za vyzkum...jdi do toho

    OdpovědětVymazat