pondělí 1. listopadu 2004

zprava správa, zleva sleva

Kdo blafuje?
Hvízd, hvízd, kurnik, kurnik - jdeme si tak po starých uličkách Brindisi a vedle nás zahvízdaly brzdy nějakého auta, řidič klel jak špaček a ťukal si na hlavu.... Dejť by ne, před nosem mu zleva prosvištělo auto. "No, jo, tady maj to řízení na háku. Pán asi o přednosti zprava nikdy neslyšel." Pronesla jsem s úsměvem a pochopením pro na hlavu si klepajícho řidiče. "Tady přednost zprava neplatí. Říkala mi to šéfová, když jsem tady jednou řídila." kontrovala Jitka. "Cože?" zaznělo v triu Ryba, Bob a Ganza Chvíli jsem se z ní snažila vytáhnout, jaké tedy jiné pravidlo platí a jestli si neplete pravidla se zvyklostmi (mimochodem, fakt tam na jihu řídej jak prasata ;))).... Prej platí, že kdo dřív přijde, ten dřív jede. Stejně jako v Sýrii na kruháči, tam taky jede kdo přijede první. Vůbec řídit v Sýrii chce pevný nervy, protože jak padne červená, tak všichni jedou... Nepomohlo nic, já i Bob jsme se mohli umluvit o tom, že si plete pojmy s dojmy, že jestli neplatí přednost zprava, určitě platí jiná přednost, protože při bouračce se asi špatně rozhoduje, kdo tam byl dřív. A co když tam byli stejně? A ať nám nevykládá, že v Sýrii je v pravidlech, že se jezdí na červenou ;)))) Marno, vše marno. Když jsme pak pluli po Jadranu a já se ptala, proč máme přednost my před tou druhou lodí, ač obě jedeme na motor, bylo mi Kapitánem vysvětleno, že máme přednost zprava.... Ještě že to proti nám nebyl Ital :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat