pondělí 15. listopadu 2004

Lodě, všude kolem samé lodě,

nehnííííj, dělej, léééz !
Veletrh v Brně byl príma. Tak nějak se mi to výstaviště hodně líbí. A ke všemu všechny z právě probíhajících akcí, které jsme navšívili, byly fajn... Nejvíc jsme ojukovali lodě. Vlastně ani né tak lodě, jako stánky kolem. Takže máme s Bobem dva nádherný námořnický ručníky, já mám pro Boba dárek k vánocům, viděli jsme pěknej model katamaránu a autorovi držíme palečky,ať sežene sponzora ( nebo spíš prvního zájemce), prohlídli jsme si z venku hezkou spoustu motoráků a pár malejch plachetnic a dovnitř jsme nelezli ;) Taky jsme potkali Kapitána s jeho "dcerou" a kamarádem, Jitku s Ganzou a pár Bobovejch kamarádů z potápění. Pak jsme jukli na cyklisty a bikery. Tam jsme nepotkali nikoho, jen jednu dooost pěknou přilbu na Máňu a skončili jsme pod umělou lezeckou stěnou... Jo, finále závodu světového poháru je dost fajn. Fandila jsem jak o život. Všem ,ale nejvíc našemu ;) Tady jsme potkali Kaptiána s "dcerou" a pár Bobovejch kamarádů z lezení :-) Škoda jen, při záverečné večeře v hospě s Kaptiánem a jeho spolucestujícími byla přítomná i slečna Jitka. Zatímco Bob jí zvládl líp než na lodi, mně prděla dvakrát tolik. Nevím proč ;) Ale za co bych slečně Jitce nejradši rozbila hubu, to vím přesně....

Žádné komentáře:

Okomentovat