čtvrtek 18. listopadu 2004

Chce to trénink

aneb jak jsem včera málem umřela.
Asi jsem se měla pořádně najíst. Přece jen skoro litr vína na lačný a netrénovaný žaludek, to je rána ;) Teda večerní dámskou jízdu jsem v úterý zvládla skvěle !!!! Veselá a třeskutě vtipná, taková jsem byla. Tančila jsem jak o život, pořvávala, uždibovala brambůrky a pomlaskávala si na vínečku.... Jenže doma jsem trošku podcenila ptiný režim a před spaním místo nutného litru vody jsem do sebe nalila jen jednu sklenici. Že to bylo málo, jsem zjistila, když mě ráno vzbudili debilní permoníci v hlavě....no co, na tohle stačí prášek, hlavně že je žaludek v pohodě. Žaludek byl v pohodě do momentu, než do něj dopadl první lok vody na zapití růžový bobulky..... Prostě po několika předchozích pokusech jsem definitivně vstala až v půl dvanáctý a dobře se mi uděllo kolem jedný. Tak akorát na to, abych rodičovskou návštěvu přijímala s úsměvem na tváři ;) Ještě že mám Boba, ráno mi ukuchtil snídani, v poledne si ukuchtil obídek, trošku doma poklidil a hlavně mě krásně litoval :-)

2 komentáře:

  1. No tak já myslel, že jsi sportovala. Pak si přečtu první větu a mé iluze jsou pryč.

    OdpovědětVymazat
  2. No, trošku blafuju ;)

    OdpovědětVymazat