pátek 5. listopadu 2004

Sto bodů pro katastrání úřad

Jsem drsná !!!!!
Neuvěřitelné věci se na světě dějí ;) V únoru mi přilšla pohlednice s tím, že si na katastálním úřadě mám vyzvednout dajakou podepsanou smlouvu k pozemku pod panelákem ;) Jenže, když už jsem sehnala auto, jako maskovací manévr došla k lékaři a po několikerém objetí budovy konečně zaparkovala, ukázalo se, že mnou plánovaná maximálně půlhodinová akce - vtrhni, vezmi, uteč - vypadá tak na dvě až tři hodiny. Vzdala jsem to. Doma jsem pak dospěla k názoru, že fronta je tam asi furt a že tu smlouvu nepotřebuju. Prostě tam zůstane ležet a já se po ní začnu shánět, až jí potřebovat budu. Včera na mě milá smlouva jukla z obálky doporučenýho dopisu :-)))) Prostě být drsný se vyplácí :-))) ...nebo že by to byla lenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat