pondělí 8. listopadu 2004

Jeď Máňo, jeď !!!

Máňa je milá. Máňa hřeje. Máňá hezky vrní. Máňa je prostě kus....
Máňa má čtyři kola, automatickou převodovku, čtyřtaktní motor a karoserii ze zelenýho plastu, špatnou baterku, ruční startování a náhon na všechny čtyři.Máňa je teď náš miláček. Máňu si koupil Bob. Tvrdil, že pro tatínka a psa na chalupu. Zatím k řídítkům skoro nikoho nepustil ;) Ale i jako spolujezdec jsem si to užila. Na zadečku mám jednu modřinu, kalhoty mám pěkně špinavý a asi budu pekelně nastydlá. Ale stálo to za to. Taky jsme díky Máně viděli, jak končí podzim a začíná zima - na nižších kopcích byl krásně uplakanej červeno-hnědej podzim a nad tím, na vyšších kopcích, koukaly krásně zasněžený smrky. Takže Máňa si vyzkoušela jízdu bahnem, listím, trávou i sněhem. Jo, a díky Máně mám doma krásnou už zimní výzdobu. Dovezla nás totiž pro chvojí ;) Uf, tak tady teda je ATV Bombardier Jo, a už jsme jí jednou převrátili ;)

6 komentářů:

  1. S takovouhle Máňou bych si taky ráda zajezdila :o). Les máme sice za humny, ale moje líná kostra mne tam ne a ne dopravit.

    OdpovědětVymazat
  2. jo, já byla po lesích tahána pěšmo ;) tohle je výrazně příjemnější... a hlavně - náš celoodpolední letní výlet jsme tentokrát zvládli za dvě hodinky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No já se projevím jako konzervativec a zeptám se: Mám se začít bát chodit do lesa, protože mě tam může sejmout blázen na Máně?

    OdpovědětVymazat
  4. No, můžeš se začít bát chodit do práce, protože tě cestou může sejmout blázen v autě ;) Na tomhle není důvod jezdit jak blázen, ten požitek je někde jinde.

    OdpovědětVymazat
  5. No fajn, prostě až potkám nějakýho blázna na máně ženoucího se hlava nehlava, řeknu mu to :-)

    OdpovědětVymazat
  6. no, až potkáš takovýho blázna, tak to rozhodně nebudem my...

    OdpovědětVymazat