středa 10. listopadu 2004

Sametová a já

no, je to dávno
Tak já se taky přidám k řetězu, i když to bude trošku o ničem - v devětaosmdesátým mi bylo totiž čtrnáct. Chodila jsem do prváku na gympl a nic moc jsem nechápala. V pátek sedmnáctýho jsme odjeli s pár dalšíma lidma na školení vedoucích lyžáku. Já, sámo, jako budoucí praktikantka. A náš hlavas dorazil o den později.... Není divu, náš lyžák spadal pod FMV a vedoucí byli všichni zaměstnanci :-) Ale co se děje, jsem zjsitila až v pondělí ráno ve škole. A o co jde jsem zjišťovala postupně. Vlastně na začátku bylo hlavně příjemný to stávkování, který nám nakonec zatrhli, páč jsme v tý době neměli ještě ukončenou povinnou školní docházku.... A to je všechno, co k tomu můžu říc...... jak viděli sedmnáctej listopad ostatní? Chinin Gotcha Jura Šňůra Tokugawa

8 komentářů:

  1. To mám ale škaredý odkaz:-))

    OdpovědětVymazat
  2. už je to spraveno...sypu si písek na hlavu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji:-) Písek ani popel si na hlavu nesyp, v práci se hlava blbě myje.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám krátký vlásky, to vytřepu ;) ten písek, popel je na prd ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Sakryš, Ty jsi o rok starší než já. To by mě fakt nikdy nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  6. no jo, jsem stará větev ;) ale zdařile to maskuju :-))) (aspoň doufám, že zdařile ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Není to spíš děvetaosmdesátý? :))

    OdpovědětVymazat
  8. Díky ;) to je tím věkem :-))) už blbnu

    OdpovědětVymazat