středa 3. listopadu 2004

Mořská nemoc

Blueeeeeee
Jo, jsem silný jedinec :-) Žaludek ani moc na vodě neprotestoval ;) Rozhodně neprotestoval na palubě a většinou když jsem dole spala. Horší to bylo dole ve stoje, ba i v sedě - přece jen mi to moc dobře nedělalo. Ale vybavená kinedrilama jsem přežila. Ač teda jednu noc jsem do sebe musela naprat tři pilule naráz, aby mi to surfování po vlnách přestalo vadit. Přece jen při střídání závratě a nakopnutí žaludku se špatně usíná. První plavbu - proti větru a proti vlnám - těžce snášela Jitka a Ganza, druhou plavbu pak už jen Jitka. Mně bylo nejhůř až čtvrtej den, na širým moři.... Nejhorší bylo, když jsem se vzbudila a dospěla k názoru, že je mi vedro a že jdu na vzduch - než jsem se oblíkla ( byť v leže), došla si na záchod ( včetně otevření a zavření ventilů) a oblíkla se do harnesů ( takový kšíry s karabinama, aby čék nevypad z lodi), tak mě pěkně nakoplo. Pak jsem seděla nahoře a dávala se do kupy ( včetně pokusů krmit rybičky), když jsem byla v kupě, chtěla jsem jít spát, ale celá obrácená procedůra mě zase nakopla... Achichich Až na jednu výjimku jinak platilo, že když si lehnu na břicho a nechám hlavu nalepenou na matraci, vcelku se mi udělá líp, ba až dobře. Jen jednou to tak nefungovalo a to zase fungoval kinedryl. A pak dál už bylo good. Nemohla jsem sice být v podpalubí dlouho, ale sumasumárum jsem zvládala i drobné kuchyňské úkony. Ovšem Jitka byla jinej kabrňák - poté co dvakrát málem umřela (bylo to z kafe, co jí nesedí, taky z toho, že to bylo odpoledne a taky proto, že měla hlad ;)))), když přestaly být vlny, ožila a začala se o mně starat jako o chudáčka a chlubila se, že jí to nic nedělá, a ať já si vezmu kinedryl, když jsem chcípák. Já radši, než bych baštila pilule, seděla jsem na palubě a kochala se, opalovala se a pokoušela se nepřekážet ;) Ták, a s tejně si tu zlomyslnost neodpustím ;) Když jsem totiž skládala věci na lodi, sháněla jsem se po třetí krabičce jakobykinedrylu, který jsme s Bobem kupovali v Bari v domění, že ještě bude hůř a zásoby kinedrylu se úží, vypadlo z Jitky, že celou krabičku sbaštila....

Žádné komentáře:

Okomentovat