pondělí 29. listopadu 2004

Zmatený auto

Nebo spíš zmatený my....
Ach jo, to to dopadlo - minulý týden jsem se začala starat, jak je to se zimníma kolama na tatínkovo auto, který mám v užívání já a mamka ( takovej zajímavej výměnnej systém)....původně fungoval systém dvojích kol, který na jaře a na podzim měnil bratr. Jenže bratr si loni koupil nový auto, čímž vypadlo z našeho výměnnýho systému. Já na jaře auto nepotřebovala, tak jsem se nestarala a teď se jen divím....Dvě sjetý kola v garáži v Praze, dvě kola ve stodole na chalupě, na autě od léta dvě zimní a dvě letní (asi), v garáži dvě nový gumy čertví na co... Prostě zítra sbalím auto, do auta narvu 4 kola a dvě pneumatiky a frčím do servisu - zadání je jednoduchý - tady to máte a až to vrátíte, chci čtyři zimní na autě a čtyři letní do pracek Holt jsem si zvykla, že občas bývám za blbce, když zařizuju něco, o čem nemám páru ;))))) Úplně se vidím, jak tahám z auta ty kola a říkám, že nepoznám zimní a letní, že ty pneumatiky jsem našla a že prostě pomoooooooc

3 komentáře:

  1. ale neautomobilisticko-technické aspekty života zvádáš, což? I tohle zvládneš věřím Ti! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mikine, děkuji za projevenou důvěru ;) až to budu mít za sebou, tak poreferuju ;)

    OdpovědětVymazat