úterý 16. listopadu 2004

Mise splněna

vánoce můžou přijít, na mně si nepřijdou :-)
Hurá, hurá, hurá. Mám vínovej ubrus. Sice je obyč plátěnej, ale až ho posypu zlatejma papírovejma zvonečkama, který vyrobím razidlem ze zlatý čtvrtky ( obě věci se mi včera podařilo nakoupit) tak bude luxusní ;) Prostě včerejší výlet na Smíchov se vyplatil. Jen peněženka zaplakala. Začalo to totiž už v trafice na Holeškách, kde vidina dlouhé cesty tramvají donutila mojí osobu zakoupit časopis. A vzhledem k tomu, že chvíli před tím jsem z bankomatu vytáhla svoje jediný peníze a bylo mi veskrze trapné platit deset korun zelenou bankovkou s paní Emou, koupila jsem velký tlustý lesklý časopis, do kterého dorostu teprve za pár měsíců ;) Když pominu horu reklam a podivných reklamních knížeček, které se na mě vysypaly, docela mě časák potěšil. Jediný, co mě nepotěšilo byla zpáteční cesta metrem. Tak nějak, co dělám v té podivné díře za Prahou ( někteří tomu říkají Zatáčka, jiní maloměsto ;)), vůbec nevím, co je to špička v MHD. Zásadně jezdím totiž proti proudu, a když se dostanu do proudu, tak už dávno sedím a je klid ;). Včera jsem se ocitla ve špatném směru a málem mě to zabilo....

Žádné komentáře:

Okomentovat