pondělí 15. listopadu 2004

Rozbila bych jí...

...ústa. Holt chartrovat byt se nevyplácí.
Tak jo, Ganza odešel od ženy. Od srpna nemá kde být. Bob má v Brně byt a přes léto jsme tam nejezdili. Bob má Ganzu rád. Takže od srpna Ganza bydlí v Bobobě bytě - za náklady. Občas pro Boba něco zařídí a ví, že je to dočasné. Že tam s ním nejdřív bydlela jeho nová slečna s kamarádkou nám nevadilo. Za a jsme slečnu neznali a za b jsme se do Brna nedostali, tudíž jsme tu spoušť neviděli. Teď s Ganzou bydlí Jitka. Hrůza mě jímá, když si představím, jak si hraje na paní domu někde, kde jsem paní domu já ;) Proč bydlí Jitka u Ganzy v půjčeném bytě, když sama má sice malý, ale svůj byt, to je mi záhadou.... Ale ještě větší záhadou mi je, proč, když je požádána na víkend o vystěhování, protože Kapitán potřebuje někde přespat, nechá v bytě bordel jak po výbuchu, včetně posmrkaného kapesníku pod polštářem a hlavně poházených tampónů po posteli. Asi jsem divná. Rozhodně jsem myslela, že jí něčím přetáhnu, když jsem to v neděli zjistila. Ještě že Kapitán se suitou jeli v sobotu domů a nepřespávali, protože bych se asi propadla studem, kdybych je tam měla ubytovávat. Holt byty se nepůjčují. V šatníku jsme našli moly, na záchodě stoletej vodní káme s plísní, v ložnici propálený povlečení (nevíte, proč někdou kouří v posteli? navíc v cizím bytě, v cizích peřínách a cizím povlečení?), dál jsem radši nepátrala, protože to by mě taky mohlo klepnout ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat