středa 10. listopadu 2004

zpívejte přátelé...

tak už to u mně vypuklo... Jsem cvok, ale neléčím to.
Začalo to tak nevinně - v neděli jsem si nasbírala barevný listí, chvojí a jablíčka a vyzdobila jsem první dva balkonový truhlíky... zjistila jsem, že k upevnění listů potřebuju tavnou pistoli a jen tak jsem vlezla do OBI :-) Takže kromě tavné pistole už mám čtyři bordó svíčky na adventní věnec, dvě normoš svíčky do svícnu (taky bordó), jednu uvázanou bordó-zlatou mašli, bordó a zlatou stuhu, zlatý kuličky na stromeček, zlatou barvu ve spreji a přírodní lýko.... A hlavně jasno, že vánoce u nás letos budou zlato-vínový :-)))) Tímto vyhlašuji, že sháním vínový ubrus, vínový vánoční ozdoby, bílou vánoční hvězdu, vínovou a zlatou látku na polštářky, jedlový chvojí a studenej obklad na hlavu....

2 komentáře:

  1. A obkládek si ráčíte přát v barvě bordó či raději ve zlaté, madam? ;o))

    OdpovědětVymazat
  2. bordó se zlatejma pruhama by byl nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat